Hatha Yoga

Introductie Hatha Yoga

  Alle lessen bevatten een evenwichtige verdeling tussen staande, zittende en liggende houdingen. De yogalessen worden op een aandachtige wijze dynamisch gegeven en met altijd een moment van verstilling. Hatha yoga is fijn in de ochtend om het lichaam te activeren en de energie te laten stromen. Maar ook als je ‘savonds zin hebt in …

Introductie Hatha Yoga Lees verder »

Een verkoelende Yogales met Shitali pranayama

  Een zachte hatha yogales waarin je begint met Shitali (de verkoelende adem) waardoor het lichaam afkoelt en je tot rust komt. Daarna kom je in de zachte flow van de hatha yogahoudingen en de les eindigt met een ontspanning waarbij je diepe rust ervaart. Tijdsduur Yogales: Ongeveer 80 Minuten

Voel je een Koning of Koningin

  Voel hoe je in de hatha yogahoudingen het hartgebied opent en het gebied van de dunne darm strekt. Waardoor er vitaliteit kan ontstaan en door de schouderstand (de koningin van de houdingen) breng je zuurstofrijk bloed naar de hersenen. Voel je een Koning of Koningin! Tijdsduur Yogales: Ongeveer 80 Minuten

Vrijheid

  Een Yang/Yin yogales, waarin je begint met een zachte yang flow en eindigt met Yin houdingen en een lekkere ontspanning. Om jezelf ook helemaal vrij te voelen. Tijdsduur Yogales: Ongeveer 65 Minuten

Hatha yogales voor schouders, nek en bovenrug

  Na een lange tijd werken achter de computer of een periode van stress kan dit spanning in de schouders, nek en bovenrug geven. In deze les nemen we de schouders, nek en bovenrug mee. Zodat ze weer soepel en ontspannen kunnen zijn. Doe je mee? Tijdsduur Yogales: Ongeveer 60 Minuten

Korte yogales om de dag af te ronden

  Moe van een lange dag omdat je van alles gedaan hebt? Doe dan deze korte yogales van 40 minuten, waarin je het lichaam in beweging brengt, de adem bewust wordt en tot rust komt. Tijdsduur Yogales: Ongeveer 40 Minuten

Yoga in bed om makkelijk uit je bed te komen

  Soms is het lastig om uit je lekker warme bed te komen. Door in bed al wat yogahoudingen te doen en de adem te verdiepen merk je dat je makkelijker uit bed komt en al energie kunt voelen. Tijdsduur Yogales: Ongeveer 22 Minuten

Scroll naar top